Näytetään tekstit, joissa on tunniste chespin. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste chespin. Näytä kaikki tekstit

tiistai 8. tammikuuta 2013

[ Pokémon Direct, uutinen ] 6.generaatio lokakuussa 2013




Pokémon Direct loppui juuri jokin aika sitten, ja sieltä tosiaan paljastui Pokémonin 6.generaatio. Pelit julkaistaan 3DS:lle maailmanlaajuisesti lokakuussa 2013. Iwata kehaisikin striimin aikana, että "olemme viimein päässeet tilanteeseen, jossa voimme julkaista pelit yhtä aikaa maailmanlaajuisesti."


Uusi pelipari kantaa nimeä Pokémon X ja Pokémon Y. Grafiikka on kokenut 3DS-tasoisen kehityksen verrattuna edellisiin osiin, ja se käyttääkin hyödykseen kokonaisuudessaan 3D:tä ensimmäisenä pääpelisarjan pokémonpelinä.

Pelivideosta ollaan bongailtu Euroopan, ja erityisesti Ranskan maamerkkejä. Myös nimet ja jopa startterit viittaavat Ranskan suuntaan! Junichi Masuda kävi viime vuoden aikana kolmesti Pariisissa [on muuten ihana kaupunki, itsekin kävin siellä viime syksynä :3] joten ei ole epäilystäkään, että Ranskasta on taidettu tosissaan hakea vaikutteita!
Tekstin ohessa uudet startterit. Traileri puhuu puolestaan.
Katso video  
 T Ä S T Ä

Mitäs pidätte uusista pokémoneista? Itse olen aivan innoissani! Tämä ylitti kaikki odotukseni. Startterit ovat ihania, maailma on hieno..en malta odottaa!